تعمیر لیزر الکساندرایت کندلا

تعمیر لیزر الکساندرایت کندلا

تعمیر دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

حتما می دانید که دستگاه لیزر الکساندرایت جزو با کیفیت ترین دستگاه هایی است که امروزه در کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر مورد استفاده قرار گرفته می شود .
بسیاری از افرادی که به دنبال حذف موهای زائد با استفاده از لیزر موهای زائد هستند به خوبی می دانند که باید توسط دستگاه الکساندرایت این درمان را انجام دهند تا بهترین نتیجه را گرفته و بالاترین اثربخشی را داشته باشند .
این دستگاه با استفاده از فرایند پیچیده ای که درون محفظه ای به نام کاواک لیزر الکساندرایت به وجود می آورد اشعه لیزر تولید شده را از طریق فیبر نوری به سر هندپیس رسانده و بر ناحیه تحت درمان می تاباند .

این دستگاه با توجه به کاواکی دارد در اغلب موارد می تواند طول موج 755 نانومتر یا همان الکساندرایت را پرتاب کند اما می توان طول موج 1064 نانومتر یا ان دیاگ را نیز اضافه کرد تا بتوان اثربخشی بیشتری داشت .
با توجه به این که خدمات لیزر موهای زائد در ایران مانند دیگر کشور جزو خدمات بسیار پرطرفردار می باشد پس می توان شاهد این باشیم که هر کلینیک زیبایی و یا مرکز لیزری که دستگاه رفع موهای زائد دارد همواره همه ی وقت های آن ها پر شده است .
برای همین هم است که گارانتی و خدمات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بسیار مهم و حیاتی می باشد .

به دنبال پر طرفردار بودن خدمات لیزر می توانیم شاهد این باشیم که دستگاه هر روز و هر ساعت کار کند که خب این طول عمر دستگاه را کاهش داده و باعث خرابی در قطعات مختلف می شود .
اما اگر لیزر کندلا دارید جای هیچگونه نگرانی ای نیست زیرا کارشناسان فنی زبده و مجرب ما توانایی عیب یابی و تعمیر همه ی مشکلات در این دستگاه دارند .

برای مشاهده اطلاعات و خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا کلیک کنید

 

تعمیر لیزر کندلا

 

 

تعمیر لیزر کندلا جنتل مکس پرو

محبوب ترین لیزر کندلا مدل آخر آن است که هر دو طول موج الکس و ان دیاگ را دارد و همانطور که گفته شد نتیجه دهی بسیار بهتری را دارد و مراجعه کنندگانی از این دستگاه استفاده کرده برای از بین بردن موهای زائدشان بسیار بیشتر رضایت دارند .
در همین راستا تیم فنی میمصاتک یکی از خدماتی که ارائه می دهد و در آن جزو بهترین ها نیز هست تعمیر لیزر کندلا جنتل مکس پرو است حالا هر مشکلی که به وجود آمده باشد می توانید دستگاه لیزر خود را به ما بسپارید

از عمده مشکلات و ایراد هایی که برای این دستگاه به وجود می آید شکستن و از بین رفتن فیبر های نوری آن است که ما لوازم و قطعات یدکی که داریم می توانیم به سرعت آن را تعمیر کنیم و دستگاهتان را به شما تحویل دهیم .
تعویض و تعمیر کاواک که به نوعی محفظه ای است که ماده اولیه تولید لیزر در آن قرار دارد نیز از خدماتی است که ما برای شما انجام می دهیم .

 

تعمیر سیستم خنک کننده لیزر الکس

حتما می دانید زمانی که لیزر با توان و انرژی بالا به سطح پوست و فولیکول مو میرسد جذب می شود و آن را می سوزاند که سبب از بین رفتن موهای زائد در هر ناحیه ای از بدن می شود .
اما طبیعی است که این فراید دردناک باشد و خب طبیعتا هر کسی توانایی تحمل درد لیزر موهای زائد را ندارد و برای همین هم ممکن است مراجعه کنندگان کم شوند و از بین بروند .
اما مهندسین پزشکی ای که دستگاه های لیزر موهای زائد را طراحی و تولید می کنند برای این مشکل و معضل راه حلی پیدا کرده اند و با استفاده سیستم های خنک کننده دمای سطح پوست را به هنگام شات زدن کاهش می دهند .

این کاهش دما که در کسری از ثانیه است در واقع مقابل انرژی و گرمای لیزر قرار می گیرد دمای سطح پوست ناحیه تحت درمان را پایین می آورد و به نوعی بی حسی و سری موضعی به وجود می آورد .
که در این فراید نکته مثبت این است که درد لیزر کردن موهای زائد از بین می رود و در عین حال طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد و شما می توانید برای مدت بیشتری از دستگاه خود استفاده کنید و درآمدزایی بالای خود را حفظ کنید .
با توجه به توضیحات بالا می دانیم که اهمیت سیستم خنک کننده بسیار زیاد است و اگر به هر دلیلی فقط یک روز به مشکل بر بخورد شما مجبور به کنسل کردن تمامی مراجعه کنندگان خواهید بود .

اما اگر این مشکل برای شما به وجود آمده است جای هیچگونه نگرانی ای نیست زیرا فقط کافیست با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و با ارسال مدل و عکس دستگاه و همینطور شرح مشکل پیش آمده از آن ها بخواهید تا تعمیر لیزر الکساندرایت کندلا شما را برا عهده بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *