اجاره دستگاه لاغری

اجاره دستگاه لاغری

اجاره انواع دستگاه لاغری

دستگاه های لاغری کی از محبوب ترین دستگاه ها در کلینیک های زیبایی می باشند و روزانه افراد زیادی برای رسیدن به لاغری به کلنیک های زیبایی مراجعه می کند در این مقاله به برسی دستگاه های لاغری و نحوه اجاره این دستگاه می پردازیم.

امروزه با توجه به کاهش فعالیت های روزانه و البته ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بسیاری از مردم از رفتن به باشگاه های بدن سازی خودداریی می کنند که همین امر سبب شده است تا خیلی از افراد در سراسر جهان با افزایش وزن و تجمع لایه های چربی در بدن خود مواجه بشوند از طرفی لاغری همیشه پروسه سخت و طاقت فرسایی به همراه داشته از ورزش و رژیم های سخت که اغلب به نتیجه مورد نظر نیز نمی رسد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های لاغری راه حلی کارآمد در جهت لاغری و رسیدن به تناسب اندام ایده آل می باشد نتیجه دهی بالا و ماندگار این دستگاه ها باعث شده امروزه بسیاری از افراد برای لاغری به کلنیک های زیبایی مراجعه کنند و دستگاه های لاغری از پر طرفدار ترین دستگاه ها در کلینیک ها هستند از مزایای دستگاه های لاغری می توان به سهولت در انجام کار که بدون نیاز به هیچ گونه بیهوشی بریدن پوست دوران نقاحت درد و عارضه بودن آن اشاره کرد.

دستگاه های لاغری مدل های مختلفی دارند که هر کدام از متد های مختلفی برای لاغری استفاده می کنند اگر شما هم می خواهید از دستگاه های لاغری داخل کلنیک خود داشته باشد و به دنبال لاین لاغری هستید می توانید برای خرید و اجاره دستگاه های لاغری با گروه مشاروه میمصا طب تماس بگرید.

 

 

انواع دستگاه لاغری

از موثر ترین و ماندگار ترین دستگاه های لاغری می توان به دستگاه آر اف کوتیشن،کرایو و اسکالپشور اشاره کرد.

دستگاه آر اف فرکشنال با هندپیس های خود امواج رادیو فرکانسی را که جزوه فرکانس های بی عارضه می باشد به لایه های چربی وارد می کند و باعث شکسته شدن پیوند های بین لایه های چربی می شود و سپس با استفاده از هند پیس کویتیشن با ماساژ موضعی در سطح بدن باعث می شود تا چربی ها از طریق رگ ها و مکانیسم بدن سریع تر دفع شوند.

برای کرایه انواع دستگاه های لاغری از گروه میمصا طب کافیست تا با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

اجاره دستگاه کرایولیپولیز

دستگاه کرایو از قدیمی ترین موثر ترین و ماندگار ترین دستگاه ها در حوزه لاغری می باشد این دستگاه به قدری کارآمد و پرسود می باشد که وجود آن در هر کلینیک زبیایی الزامی می باشد این دستگاه با سرد کردن لایه های چربی باعث لاغری می باشد از مزیت این دستگاه می توان به این مورد اشاره کرد که در این دستگاه می توان دقیقا محلی که باید لاغر شود را انتخاب کرد با ورزش کردن ک رژیم های لاغری تمام بدن به یک اندازه لاغری میباشند اما در این روش می توان پهلو ها ران ها چربی های شکم را انتخاب کرد و دقیقا در همان محل لاغری را تنها در چند جلسه مشاهده کنید.

کرایو با ایجاد کردن اختلاف دما در لایه های چربی سبب شکست پیوند بین چربی ها می شود و با پایین آمدن دما تا ۵- درجه سلول های چربی را فریز می کند و سپس توسط مکانیزم بدن از بدن خارج می شوند کرایو بدون هیچ گونه عارضه ای بوده و پس از انجام کرایو می توانید به روال عادی زندگی خود برگردید این روش بدون هرگونه درد و خون ریزی می باشد.

اجاره دستگاه لاغری در تهران

گروه میمصاطب آماده ارایه انواع دستگاه های لاغری به صورت خرید و اجاره می باشد از آن جایی که برای خرید دستگاه های لاغری باید هزینه زیادی بپردازید امکان خرید برای همه کلنیک دار ها میسر نمی باشد از این گروه میمصا طب تلاش دارد تا با اجاره دستگاه های لاغری با پرداخت هزینه کمتر شرایطی فراهم بکند تا دستگاه های لاغری در کلنیک شما حضور داشته باشد تا از دارمد این دستگاه بهره ببرید.

در حال حاظر امکان رنت دستگاه لاغری در تهران به همراه آموزش و نصب رایگان صورت می گیرد
شما می توانید برای اجاره دستگاه های لاغری در تهران با گروه مشاوره میمصاطب تماس بگیرد تا از شریط و نحوه کرایه دستگاه های لاغری مطلع بشوید

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *