طراحی دکور کلینیک زیبایی 

طراحی دکور کلینیک زیبایی

فضاسازی و طراحی دکور کلینیک زیبایی

یکی از مهم ترین نکته هایی که می تواند به کلینیک زیبایی شما اعتبار ببخشد و باعث جذب مشتری بیشتر برای کلینیک زیبایی شما شود داشتن محیطی زیبا و اروم هست که علاوه بر اینکه تمام نیازهای مشتری شما را برطرف کند از نظر ظاهری نیز جذاب باشد. به همین دلیل طراحی دکور کلینیک زیبایی بسیار مهم است و می تواند راهی برای بازگشت مشتری شما باشد.

نکات زیادی برای طراحی دکور کلینیک زیبایی وجود دارد که در ادامه تمامی این نکات را بررسی خواهیم کرد . البته اولین و مهم ترین نکته در رابطه با کلینیک شما تجهیزات زیبایی می باشد که شما دارید ، داشتن دستگاه هایی با کیفیت بالا و اثر بخشی خوب می تواند مراجعه کنندگان شما را چندین برابر کند و لبخند رضایت را روی صورت مشتریان شما بنشاند .

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث می شود شما در کلینیک خود اعتبار بالایی داشته باشید و کلاینت های شما بسیار راضی باشند این می باشد که شما هیچگونه عارضه ای روی پوست افراد با دستگاه وارد نکنید که لازمه این موضوع ، آموزش دقیق و کاربردی می باشد که اگر شما از تیم حرفه ای و شرکتی با تجربه دستگاه تهیه کنید علاوه بر خدمات پس از فروش ، آموزش کامل رو نیز به صورت رایگان در خدمت شما قرار می دهند .تیم میمصاطب با تکیه بر تجربه و دانش به صورت کامل تمامی نکات و اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد تا مراجعه کنندگان در کلینیک زیبایی شما بهترین تجربه را داشته باشند .

برای اطلاعات بیشتر تاسیس کلینیک زیبایی کلیک کنید

 

طراحی دکور کلینیک زیبایی

اصول طراحی کلینیک زیبایی چگونه می باشد ؟

اصول طراحی کلینیک زیبایی تقریبا برای تمام افراد به یک صورت می باشد فقط در موضوعاتی مثل رنگ متفاوت می باشد که هر سرمایه گذاری یا پزشک نسبت به سلیقه خود می تواند این را انتخاب کند اما بهتر است حتی برای انتخاب رنگ نیز دلیل داشته باشید و هارمونی رنگ را رعایت کنید.

و از رنگ هایی استفاده کنید که حس ارامش و جوانی به مراجعه کننده شما بدهد برای مثال استفاده از رنگی مثل قرمز حس هیجان را به مشتری شما می دهد اما استفاده از رنگی مثل آبی حس ارامش و لطافت را به ما می دهد اما اگر از رنگ های ملیح لذت نمی برید رنگ بنفش نیز برای طراحی دکور کلینیک زیبایی بسیار مناسب است زیرا بیشتر افرادی که وارد کلینیک شما می شوند دنبال جوانی و جوانسازی هستند و رنگ بنفش هم حس جوانی را در مراجعه کننده ایجاد می کند .

نکته بعدی که در طراحی کلینیک زیبایی شما بسیار مهم است استفاده از تابلو ها ، قاب عکس و پوستر هایی می باشد که توجه مراجعه کننده شما را بسیار جلب می کند. استفاده از تابلو جز ترفندهای قیمت ، مناسب می باشد که می تواند تاثیر زیادی روی فکر و ذهن مشتری شما بگذارد و همچنین تاثیر گذاری زیادی در قشنگی کلینیک زیبایی شما داشته باشد .

لازمه داشتن یک دکور زیبا استفاده از تابلوهایی با موضوعات مرتبط است که مراجعه کننده شما را تحریک به حس جوانی کند و این تابلو ها می توانند بیانگر یک نکته زیبایی و مرتبط به لاین های کلینیک شما باشد یا نوشته هایی در رابطه با مراقبت از پوست و زیبایی باشند که این نکات بستگی به خود شما دارد اما در هر صورت استفاده از قاب عکس در کلینیک زیبایی شما بسیار کامل کننده فضا می باشد .

نکته بعدی انتخاب مبل و صندلی هایی است که استفاده می کنید . مبل های شما نیز باید با رنگ کلینیک زیبایی و دکور سقف نیز هارمونی داشته باشد برای انتخاب مبل بهتر است از مبل هایی استفاده کنید که حالت نیمکتی داشته باشند تا فضای کلینیک را بیش از اندازه اشغال نکنند و مراجعه کننده بیشتری بتواند بنشیند و در عین حال راحت باشد و باعث اذیت شدن مراجعه کننده نشود .ظاهر زیبا نیز که از نکات مهم انتخاب مبل می باشد .

و اخرین نکته نور پردازی کلینیک زیبایی شما می باشد . در ابتدا باید یک نورپردازی کلی داشته باشید تا فضای کلینیک شما را روشن نگه دارد که برای مثال باید از یک لوستر شکیل و مناسب ظاهر کلینیک خود استفاده کنید تا فضای اصلی کلینیک شما روشن باشد و می توانید از اباژور های مختلف در رابطه با این امر کمک بگیرید .

نکته بعدی استفاده از هالوژن می باشد که می تواند فضای کلینیک زیبایی شما را بزرگ تر و نورانی تر نشان دهد اما انتخاب این موضوع سلیقه ای می باشد .

گاهی اوقات می توانید از نورپردازی که تاکیدی است استفاده کنید برای قسمتی از کلینیک که تاکید بیشتری روی آن قسمت دارید برای مثال یک نکته ای را روی دیوار گذاشته اید و می خواید که اکثر توجه ها به آن قسمت جلب شود در اینجا می توانید از نور تاکیدی استفاده کنید .

نوع دیگری نور پردازی وجود دارد که برای انجام کار می باشد و باعث تامین روشنایی در یک قسمت می باشد برای مثال اگر در کلینیک زیبایی خود لاین فشیال را دارید برای پاکسازی پوست کلاینت خود باید یک لوپ داشته باشید تا بتوانید اینکار را بهتر انجام دهید.

اصول طراحی اتاق های کلینیک زیبایی به چه صورت است ؟

قطعا کلینیک شما از بخش ها و لاین های مختلفی تشکیل شده است که در هر کدام از این لاین ها باید حریم خصوصی کلاینت حفظ شود و بتواند در آن اتاق راحت باشد پس بهترین کار این می باشد که هر بخش اتاق های مخصوص به خودش را داشته باشد .

در اتاق انتظار بهتر است دو نفر برای رسیدگی به امور مراجعه کننده وجود داشته باشد تا مشتری معطل نشود و در آخر قرار دادن تلوزیون و وسایل پذیرایی در هر قسمت باشد تا مراجعه کننده سرگرم شود و هر کلینیکی بر حسب نوع و خدماتی که ارائه می دهد باید اتاق و فضای انتظار داشته باشد .

نکته : در دکور کلینیک زیبایی دو بخش دارای اهمیت زیادی می باشد .بخش اول فضای انتظار، جایی که مراجعه کننده منتظر می ماند بسیار مهم است چون اولین جایی است که در معرض دید قرار می گیرد و بخش دیگری که بسیار مهم می باشد کانتر می باشد که کار پذیرش را انجام می دهد چون این قسمت هم در دید عموم افراد قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *