درآمدزایی دستگاه هایفو

درآمدزایی دستگاه هایفو

درآمدزایی دستگاه هایفو

امروزه دستگاه هایفو به دلیل تاثیر بسیار بالایی که دارد در جوانسازی صورت و گردن همچنین غیر تهاجمی بودن متد هایفو به یکی از محبوب ترین دستگاه ها در لاین جوان سازی تبدیل شده است.

بالا رفتن سن بیشترین تقاضا در حوزه زیبایی از بین بردن چین و چروک صورت گردن و غبغب می باشد

از همین رو جوانسازی با روش هایفو طرفداران زیادی خواهد داشت امروزه دستگاه هایفو در اکثر کلینیک های زیبایی وجود دارد و از روش های درمانی موثر و پردرآمد محسوب می شود.

هایفو درواقع امواج متمرکز شده التراسوند یا فراصوت هستند که با توجه به انتخاب عمق نفوذ در لایه های مختلف پوست تاثیر می گذارد و سبب جوان سازی و افزایش تولید کلاژن می شود امواج التراسوند ایمن ترین امواج در پزشکی می باشد که به بدن هیچ آسیبی وارد نمی کنند و با تغییر شیوه استفاده از این امواج می توان در بخش های مختلفی در علم پزشکی مانند فیزیوتراپی سونوگرافی از کودک داخل رحم مادر و زیبایی استفاده کرد.

از هایفو برای لیفت پوست رفع چین چروک صورت شکستن لایه های چربی سطح بدن استفاده می شود.

اثر گذاری هایفو در 2 بازه زمانی رخ می دهد بازه اول دقیقا بلافاصله پس از انجام هایفو می باشد که کاملا متوجه از بین رفتن چین و چروک صورت می شوید با تخریب کنترل شده هایفو بازه دوم شروع می شود.

با تحریک بدن جهت ترمیم تخریب های ایجاد شده بدن شروع به افزایش کلاژن سازی می کند همین موضوع باعث می شود تا پس از گذشت 3 الی 4 ماه میزان اثر گذاری هایفو به حداکثر خود برسد.

نکته قبل توجه در هایفو تراپی این است که تنها یک بار میشود در سال آن را انجام داد و تنها با یک جلسه متوجه اثر گذار آنی این متد جوان سازی می شوید

برای خرید دستگاه هایفوتراپی کلیک کنید

درامد هایفوتراپی

 

انواع دستگاه هایفو تراپی

  • دستگاه هایفو اترا 1
  • دستگاه هایفو اترا 3
  • دستگاه هایفو 4 بعدی
  • دستگاه هایفو 7D
  • دستگاه اولترافورمر

قیمت دستگاه هایفو چگونه است ؟

با توجه به مدل های مختلف دستگاه هایفو قیمت آن ها نیز متفاوت است.

قیمت دستگاه های هایفو متناسب با کیفیت آن ها می باشد هایفو الترا 1 ارزان تر و هایفو 4 بعدی گران تر از بقیه مدل ها می باشد شرکت میمصا تمامی مدل های دستگاه هایفو را با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات به همراه آموزش تخصصی خدمت شما عزیزان ارایه می نماید

هزینه هایفو تراپی در ایران نرخ ثابت و مشخض شده ندارد و عموما نسبت به محل سکونت و نوع دستگاه می تواند متفاوت باشد به طور متوسط هزینه هایفو تراپی داخل شهر تهران بین 3 میلیون الی 4 میلیون می باشد که با توجه به نوع دستگاه و حتی اپراتور می تواند متغیر باشد

 

درآمد زایی از طریق دستگاه هایفو

چین و چروک و شل شدگی پوست امری طبیعی با بالا رفتن سن می باشد از این رو متقاضی برای جوان سازی پوست در همه جای ایران و دنیا بسیار است.

از طرفی دستگاه ها هایفو دستگاهی شناخته شده و با تاثیر گذاری بالا می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که رضایت مشتریان از طرفی تنها هزینه که شما باید بکنید خرید دستگاه هایفو برای کلینیک یا مطب خود می باشد.

تنها مورد مصرفی آن ژل التراسوند می باشد که با قیمتی بسیار ارزان و بسیار راحت داخل بازار پیدا می شود.

تنها نکته قابل توجه پیش از خرید دستگاه هایفو کارتریج آن می باشد کارتریج های هایفو مانند تمام هندپیس های دستگاه پزشکی داری طول عمر مشخصی می باشند.

که شما با اتصال کارتریج به هندپیس تعداد شات های باقی مانده و تعداد شات های استفاده شده ازکارتریج را به شما نشان می دهد.

که البته پس از پایان تعداد شات های کارتریج با تعویض پیزو های داخل کارتریج می توان آن ها را تعمیر کرد و حتی در صورت تمایل به تعویض کاتریج هزینه هر کاتریج با 2 الی 3 بار هایفو تراپی برابری می کند.

تقریبا می توان گفت استفاده از دستگاه هایفو هزینه مواد مصرفی ندارد و سود آن خالص می باشد.

 

تفاوت مدل دستگاه های هایفو در چیست ؟  تفاوت مدل های مختلف دستگاه هایفو در واقع تفاوتی بین اثر گذاری و تاثیر آن برای جوان سازی وجود ندارد تنها تفاوت موجود بین دستگاه های هایفو سرعت انجام هایفو تراپی می باشد.

برای مثال در هایفو الترا 1 تنها با هر شات حداکثر یک لاین را می توان شات زد اما در هایفو های الترا3 و هایفو 4 بعدی قابلیت تعداد بیشتری لاین در هر بار شات را داریم.

برای خرید دستگاه هایفو و مشاوره جهت راه اندازی کلینیک زیبایی می توانید با کارشناسان گروه میمصاطب تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *