لیزر الکس بهتره یا دایود ؟

لیزر الکس بهتره یا دایود

تفاوت لیزر الکس و دایود در چیست ؟

قبل از هر چیزی نکته ای که باید خدمت شما عرض کنیم این است که الکس یا الکساندرایت و دایود و ان دیاگ اسم تجاری دستگاه‌ها نیستند بلکه نام‌ طول موج‌های مختلف لیزر موهای زائد است .

در نتیجه سوال لیزر الکس بهتره یا دایود بهتر است که اینگونه پرسیده شود که طول موج الکس بهتره یا دایود ؟

می توان گفت که هر سه طول موج برای یک پکیج لیزر موهای زائد حرفه ای نیاز است زیرا الکس با طول موج کمتر برای نواحی روشن تر دایود برای نواحی معمول و ان دیاگ برای نواحی تیره .

در ادامه به طور کامل و مفصل مقایسه لیزر الکس و دایود را خواهیم داشت :

لیزر الکس :

الکساندرایت یک سنگ نیمه قیمتی است که نور را با طول موج 755 نانومتر فیلتر می کند.

این طول موج مربوط به حداکثر جذب ملانین است.

در نتیجه ، پرتوی نور بسیار دقیق بدون نیاز به شدت زیاد به ریشه مو نفوذ می کند.

تمام مطالعات علمی موافق اند که الکساندرایت در حال حاضر لیزری است که متقاعد کننده ترین نتایج را در مورد انواع پوستهای متوسط و متوسط ارائه می دهد.

لیزر دایود :

لیزر دیود که کارایی بسیار کمتری نسبت به الکساندرایت دارد ، از این ارزان تر و کم حجم تر است.

دیود با طول موج 810 تا 980 نانومتر کار می کند ، بنابراین طیف وسیع تری از الکساندرایت و ان دیاگ دارد.

این طول موج سطح کمی جذب توسط ملانین دارد و بنابراین پرتو نور به عمق ریشه مو نفوذ می کند.

جذب کمتر توسط ملانین هم یک مزیت است (برنزه شدن و رنگدانه سازی پوست تأثیر زیادی نمی گذارد) و هم یک معایب (موهای سبک و ظریف در برابر درمان مقاومت می کنند).

اگرچه این یک روش امیدوار کننده است ، لیزر دیود هنوز به طور کامل توسعه نیافته است ، بنابراین جلسات زیادی برای نتیجه خوب لازم است.

لیزر ان دیاگ :

ان دیاگ مناسب ترین لیزر برای درمان انواع پوست تیره است.

این لیزر با طول موج 1064 نانومتر کار می کند که سطح جذب کمی توسط ملانین دارد و بنابراین پرتو نور به عمق ریشه مو نفوذ می کند.

اثر حرارتی روی مو کم است و از شدت بالایی اطمینان حاصل می کند.

این لیزر برای از بین بردن موهای طولانی مدت روی پوست تیره یا موهای ریشه دار توصیه می شود.

 

لیزر الکساندرایت یا دایود

 

با این تفاسیر به نظر شما لیزر الکس بهتره یا دایود ؟

لیزرهای دایود در مقایسه با لیزر الکس دارای معایب مختلف هستند ، این معایب عبارتند از:

  • یک تیرچه با قطر کوچکتر – به دلیل سطح کاربرد کمتر آنها (سطح پروب که با پوست تماس می گیرد) که معمولاً ثابت است و به طور معمول مربع 9 میلی متر ، به این معنی است که برای درمان همان منطقه می توان دو برابر بیشتر از زمان مصرف شده استفاده کرد .
  • لیزرهای دیود در مقایسه با دستگاه لیزر الکساندرایت در بعضی از انواع موها به اندازه کافی موثر نیستند. لیزرهای دیود می توانند در مورد پوست روشن و موهای ریز به نتیجه برسند ، اما مساحت کمتری که دارند باعث می شود که درمان همان ناحیه نسبت به زمان استفاده از دستگاه لیزر موزدایی الکس بسیار طولانی تر طول بکشد.
  • زمان اضافی برای درمان همان ناحیه معمولاً به معنای افزایش قابل توجه هزینه درمان در مقایسه با هزینه های درمان با دستگاههای موثرتر مانند لیزر کندلا است که می تواند در مدت زمان بسیار کمتری به نتایج عالی دست یابد.

اگر سوال شما این است که لیزر دایود بهتره یا الکس ؟ پاسخ ما به شما دستگاه لیزر تیتانیوم است که لیزربار سه طول موجی دارد یعنی شما با خرید لیزر موهای زائد الما تیتانیوم می توانید همه ی طول موج‌ها برای لیزر کردن را داشته باشید که این اتفاق فوق العاده ای است می تواند مراجعه کنندگان شما را کاملا از خدمات شما راضی نگه دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *