درمان جای جوش با لیزر co۲ فرکشنال

درمان جای جوش با لیزر co2

لیزر CO2 مناسب برای لک و جای جوش

لیزر CO2 یکی از بهترین پیشنهاد ها برای از بین بردن لک های پوستی و جای جوش هایی که از گذشته باقی مانده اند، است.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این دستگاه را با هم بررسی کنیم و با آن و نحوه عملکردش آشنا شویم.
دستگاه لیزر CO2 فرکشنال به چه صورت عمل میکند؟
دستگاه لیزر CO2 فرکشنال که از سالهای قبل مورد استفاده قرار گرفته است و طی گذشت زمان بسیار پیشرفته شده است، با استفاده از لیزر CO2 باعث بوجود آمدن یک آسیب کنترل شده در عمق لایه ی پوست می‌شود.
این آسیب روند کلاژن سازی را در بدن تحریک کرده و باعث میشود پوست تولید کلاژن کند.
این دستگاه همچنین تولید گرما می‌کند که البته همین امر نیز موجب افزایش بازدهی کار میشود.

 

ایمنی دستگاه لیزر CO2 فرکشنال

اگر نگران این هستید که دستگاه لیزر CO2 ایمن است یا خیر باید به اطلاع برسانم که لیزر CO2 کاملا غیر تهاجمی بوده و از درد و خون ریزی یا عوارض جانبی خبری نیست.
این روش جوانسازی و از بین برنده لک بسیار امن بوده و دیگر نیازی به عمل های جراحی و بیهوشی نیست هرچند که برای اطمینان مراجعه کننده، از کرم های بی حسی موضعی برای ناحیه مورد نظر استفاده میشود اما باید بدانید که بسیاری از افراد مراجعه کننده به راحتی می‌توانند گرمای ناشی از فرایند دستگاه را تحمل کنند.
یعنی اصلا جای نگرانی برای وجود درد نیست و با خیال راحت می‌توانید به این دستگاه اعتماد کنید.

 

برای خرید لیزر co2 کلیک کنید

درمان جای جوش با لیزر co2 فرکشنال

 

موارد استفاده از لیزر CO2 و تاثیر گذاری آن

همانطور که میدانید کشور ایران دارای آب و هوا و اقلیم گرم و خشک است و مردم به شدت در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار دارند که این موضوع بدی های خود را دارد.
اشعه UV آفتاب برای پوست انسان مضر است و اگر بطور مداوم در معرض آن قرار گیرد پوست دچار آفتاب سوختگی و تیرگی میشود.
یکی از موارد مصرف لیزر CO2 فرکشنال از بین بردن اثر اشعه آفتاب است که کمک میکند تا قسمت های تیره شده و سوخته توسط خورشید به حالت اولیه خود بازگردند و رنگ طبیعی خود را داشته باشند.
اگر در اثر چاقی یا حاملگی دچار افتادگی و شل شدن پوست خود شدید و می‌خواهید به حالت قبلی بدن خود بازگردید نیز میتوانید از لیزر استفاده کنید.
در مواردی که شرایط محیطی باعث ایجاد زایده در پوستتان شده است مانند زمانی که جای چاقوی جراحی در بخشی از بدنتان باقی مانده و ظاهر بدی به بدنتان داده میتوانید از طریق دستگاه لیزر که مناسب رفع جای جوش و لک نیز هست آن را از بین ببرید.
تاثیر لیزر کربن دی اکسید آنی است و پس از انجام آن به راحتی متوجه تغییر میشوید. استفاده از این روش چین و چروک ها. منافذ باز پوست، لک و پیس، آکنه و جای جوش و اسکار و کک و مک را از بین میبرد و با کمک به افزایش کلاژن سازی باعث قوام و استحکام پوست می‌شود.
جالب است بدانید انجام این فرایند و تاثیر آن تا مدت چندین سال روی پوست شما باقی میماند و دیگر نیازی به عمل جراحی پلاستیک نخواهید داشت.
اما شرایط بدنی هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد پس نمیتوان قطعی گفت که دقیقا تا چه مدت این اثر پا بر جاست.
مراجعه کنندگان باید دوره ای تقریباً شش ماهه (بستگی به نوع پوستتان و عارضه پوستی) را با فواصل یک ماه بگذرانند و هر جلسه نهایتا نیم ساعت به طول می انجامد.

کاربرد واژینال دستگاه CO2 فرکشنال

دستگاه لیزر CO2 مناسب برای لک و جای جوش:
این دستگاه طول موج بخصوصی برای ناحیه واژینال دارد که تا قسمت ساب موکوزال نفوذ میکند و به جوانسازی و بهبود این ناحیه کمک میکند.

موارد استفاده لیزر واژینال
پیشنهاد استفاده از لیزر CO2 برای افرادی که دچار عفونت هستند و یا حساسیت دارند، دچار یائسگی شده اند و یا اختلالات هورمونی دارند، است.
همچنین اگر به دنبال درمان خشکی واژن و یا آتروفی که به دنبال کهولت سن بوجود می‌آید هستید این روش را پیشنهاد میدهم.
اگر در رابطه با خرید دستگاه لیزر CO2 فرکشنال سوالی داشتید میتوانید با مشاوران شرکت تجهیزات پزشکی میمصا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
سپاس از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *