درمان واریس با لیزر co۲ فرکشنال

درمان واریس با لیزر co2 فرکشنال

درمان واریس با لیزر co2 فرکشنال

دستگاه لیزر co2 فرکشنال یکی از قوی ترین و بهترین دستگاه هایی می باشد که امروزه در کلینیک های زیبایی مختلفی در کشور و حتی در جهان مورد استفاده قرار می گیرد و با این دستگاه امکان ارائه خدمات مختلفی است که در ادامه به درمان واریس با لیزر می پردازیم .

همانطور که از اسم دستگاه معلوم است طبیعتا شما متوجه شده اید که منبع اصلی تولید انرژی دلخواه ما در این دستگاه گاز co2 می باشد .

البته اشعه لیزر تولید شده توسط گاز co2 که دارای خصوصیات های فوق العاده ای است که باعث شده با این دستگاه بتوانیم خدمات بیشمار و جذابی را از جوانسازی تا حتی جراحی و درمان واریس نیز استفاده کنیم .

طول موجی که لیزر co2 تولید می کند نزدیک به 10600 نانومتر است و حتی با پروب های صنعتی می توان برش های بسیار عمیقی را در فلزات نیز ایجاد کرد .

اما پروب های دستگاهی که برای خدمات زیبایی استفاده می شود این انرژی را محدود می کنند تا بتوانیم کارایی ها و کاربرد هایی را که می خواهیم از انرژی فوق العاده لیزر این گاز داشته باشیم .

این دستگاه دارای مدل های مختلف و برند های مختلف در کشور های مختلف تهیه و تولید شده است که با توجه به دقت اپتیک و همینطور سورس دستگاه قیمت های مختلفی دارند که با توجه به شرایط بودجه ای خود می توانید یکی از این دستگاه ها را تهیه کنید و از خدمات بینظیر آن بهره مند شوید .

 

درمان واریس با لیزر

 

برای مشاهده دستگاه لیزر co2 فرکشنال کلیک کنید

 

واریس و لیزر co2

یکی از جذاب ترین و درآمدزا ترین خدماتی که می توانید با دستگاه لیزر co2 فرکشنال داشته باشید و آن را به صورت کاملا تخصصی ارائه دهید و دایره مشتریان خودتان را چندین برابر کنید .

متاسفانه به دلایل مختلف افرادی که دارای رگ های واریسی هستند زیاد شده اند و هم به سلامت افراد و هم زیبایی آن ها صدمه وارد می کنند برای همین افرادی که دارای واریس هستند به دنبال رهایی از این مشکل خود هستند .

یکی از بهترین و قوی ترین راه هایی که برای درمان این مشکل یعنی واریس وجود دارد استفاده از لیزر برای از بین بردن این عروق است که نتیجه بینظیری دارد .

البته که لیزر co2 فرکشنال فوتونا فقط برای درمان واریس طراحی و تولید نشده است و کاربرد هایی از قبیل زیبایی و جوانسازی نیز دارد اما با استفاده از پروب خاصی که برای این دستگاه تعبیه شده است می توانیم حتی واریس را نیز درمان کنیم .

 

لیزر co2 چگونه واریس را از بین می برد ؟

خب همانطور که گفته شد مکانیزم عمل دستگاه به این شکل است که با استفاده از گاز co2 لیزر مد نظر ما را تولید می کند که دارای طول موج های مشخص است که کاربرد های فراوانی دارد .

این لیزر تولید شده با استفاده از بازو های اپتیک دستگاه که توسط آیینه های بسیار دقیقی تولید شده است به سطح پوست می رسد و بسته با پروبی که استفاده می کنیم کارایی خود را دارد .

پروب واریس این اشعه لیزر را روی عروق واریسی متمرکز می کند و با استفاده از انرژی فوتون های تولید شده رگ های واریسی را می سوزاند تا دیگر خونی در آن ها جریان نداشته باشد .

 

دیگر کاربرد های لیزر co2

با توجه به پروب های مختلفی که دستگاه لیزر co2 فرکشنال فوتونا دارد شما می توانید خدمات متنوع و فوق العاده ای را در کلینیک خودتان با استفاده از این دستگاه داشته باشید که درآمدزایی بالایی را نیز برای شما به ارمغان میاورد

انواع درمان های ناحیه ژنیتال از تنگ سازی و روشن سازی گرفته تا جوانسازی داخل و بیرون واژن از جمله خدمات پرطرفداری است که می توان به آن ها اشاره کرد .

همینطور پروب کاتینگ که برای برش های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان ازاین پروب برای کاگوله کردن رگ های خونی نیز استفاده کرد .

 

نتیجه گیری :

شما می توانید با خرید این دستگاه افرادی که می خواهند رگ های واریسی خود را از بین ببرند تحت درمان قرار بدید و زیبایی و سلامتی آن ها را برایشان بازیابی کنید و در کنار آن برای مشتریان دیگر خود خدماتی همچون جوانسازی و لایه برداری پوست را نیز داشته باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *