حذف تاتو با لیزر کیوسوییچ

دستگاه لیزر پکیوشور

لیزر کیوسوییچ چگونه خالکوبی از بین می برد ؟

حذف تاتو یا خالکوبی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که امروزه ذهن مردم و مخصوصا جوانان را به خود درگیر کرده است پس در این مقاله با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین راه برای از بین بردن تاتو را پیدا کنید.

امروز بسیاری از افرادی که از گذشته روی بدنشان خالکوبی یا تاتو زده اند، ممکن است به هر دلیلی از آن خسته شده باشند و نیاز به پاک کردن تتو ی خود داشته باشند. اما باید بدانید که دیگر نیازی نیست تتو ای که در گذشته فکر می‌کردید جالب است را تا انتهای عمر تحمل کنید و همراه خود داشته باشید. به همین دلیل راه های زیادی برای حذف تاتو وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

روش هایی ک با آنها میتوان تتو را حذف کرد عبارتند از:

  •  سرما درمانی یا کرایو تراپی
  •  عمل جراحی که در این روش قسمت مورد نظر را از پوست جدا کرده و پوست را به هم می‌دوزند.
  •  استفاده از نمک های مخصوص به منظور تراشیدن قسمت خالکوبی شده
  •  استفاده از خمیر های مخصوص جهت بیرون کشیدن رنگ دانه ها و یا اسید های شیمیایی
  •  استفاده از لیزر

 

برای تجهیز کلینیک زیبایی کلیک کنید

کاربرد لیزر کیوسوییچ

 

اگر برایتان سوال پیش آمده که آیا این روش ها تهاجمی و همراه با درد هستند ؟ در جواب باید بگویم که البته در چهار روش اول ممکن است درد زیادی را متحمل شوید اما روش پنجم یعنی استفاده از لیزر کیوسوییچ برای حذف تتو بسیار کم تهاجمی تر است و قاعدتاً درد بسیار کمتری را به شما وارد می‌کند .

پس در نتیجه به عنوان بهترین و کم درد ترین روش برای حذف تاتو روش پنجم یا حذف تاتو با لیزر کیوسوییچ را پیشنهاد میدهم.

 

روش کار لیزر کیوسوییچ چگونه است ؟

بطور کلی روش عملکرد لیزر و دستگاه های لیزر به این صورت است که نور متمرکز شده و پر انرژی را به قسمتی که لازم است می‌تابانند و نور جذب قسمت های تیره و مشکی که جذب بسیار زیادی دارد میشود و بعد اشعه لیزر باعث انفجار رنگدانه ها شده و آنها را به ذرات بسیار ریز تبدیل میکند.

لیزر کیوسوییچ پس از ایجاد انفجار در رنگدانه ها باعث میشود ذرات در سطح پوست پخش شده و به مرور توسط سلول های مرده خوار بطور کامل از بین میروند.
بدیهی است که رنگ های سیاه و سرمه ای راحتتر از باقی رنگ ها در خالکوبی از بین میروند.
و البته برای حذف تاتو با لیزر کیوسوییچ یک جلسه کافی نیست و باید چندین مرتبه انجام شود که بستگی به اندازه تتو یا رنگ آن و اینکه در چه عمقی از لایه های پوست نفوذ کرده است دارد.

 

علت سختی پاک کردن تاتو

حذف تاتو به این علت بسیار کار پر زحمتی است که در زمان ایجاد آن از جوهر های فیبری استفاده میشود که تا عمق لایه درم پوست نفوذ می‌کند و در نتیجه در هنگام حذف آن بافت های اطراف نیز تخریب میشوند و به همین دلیل دردناک است و اگر با لیزر انجام نشود عوارض جانبی بسیار زیاد و جبران ناپذیری به دنبال دارد.

از دیگر مزایای این دستگاه لیزر کیوسوییچ به از بین بردن خال های مادرزادی، از بین بردن کک و مک و یا رد زخم های عمیق که پوست اضافه آورده اند نیز هست.

جالب است بدانید که لیزر کیوسوییچ با تحریک پوست باعث کلاژن سازی و در نتیجه آن جوانسازی پوست نیز میشود.

لازم به ذکر است که حذف تاتو بوسیله لیزر کیوسوییچ بهترین روش از بین بردن تاتو و خالکوبی است که شخص بعد از آن دچار سوختگی، سایش و خراش پوست و یا زخم نمیشود و نه تنها عوارضی ندارد بلکه باعث تقویت پوست نیز میشود.

تنها عارضه ای که پس از جلسات لیزر کیوسوییچ ممکن است برایتان ایجاد شود یک سوختگی بسیار کوچک در حد آفتاب سوختگی است ک البته بعد از چند روز از بین می‌رود.

کار هایی که بعد از لیزر کیوسوییچ باید انجام داد :

  • مراقب باشید تا چهل و هشت ساعت نور مستقیم خورشید به قسمت لیزر شده برخورد نکند.
  • اگر روی سطح پوستتان زخم های کوچک سطحی ایجاد شد به هیچ وجه آنها را از جا نکنید تا در آینده جایشان باقی نماند.
  • از کرم ضد آفتاب برای ناحیه لیزر شده استفاده کنید و هر سه ساعت یکبار آن را تمدید کنید.
  • تا مدت یک روز سعی کنید آب با قسمت لیزر شده برخورد نکند و آن را نشویید.
  • در آخر اگر مشکل نگران کننده ای برایتان پیش آمد حتما با پزشک در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *