اجاره دستگاه هایفو

اجاره دستگاه هایفو

اجاره دستگاه هایفو

دستگاه هایفوتراپی یکی از محبوب ترین‌ها و بروزترین‌ها در بین دستگاه‌های لاین جوانسازی پوست در کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی است که بسیار کاربردی است و نقش مهمی در کلینیک دارد به طوری که نبود این دستگاه در کلینیک باعث ایجاد ضرر میشود.
در این مقاله قصد بررسی دستگاه و همچنین راه های خرید و اجاره دستگاه هایفو را داریم پس با ما همراه باشید.
هر شخصی که در زمینه زیبایی فعالیت میکند و صاحب کلینیک است قطعا میداند که یکی از مهمترین دستگاه‌ها برای راه اندازی مطب دستگاه هایفوتراپی است و طرفداران این دستگاه آنقدر زیاد هستند که به سرعت باعث جذب مراجعه کننده میکند و بدنبال آن به سوددهی می‌رسید.
دستگاه هایفو تراپی به علت بی خطر بودن و نداشتن درد و خون ریزی از همان ابتدا جایگزین عمل های جراحی پلاستیک شد. زیرا همان کار لیفتینگ پوست را به بهترین شکل بدون عوارض جانبی عمل و بیهوشی انجام میدهد و به همه افراد که به دنبال زیبایی و جوانی هستند پیشنهاد میشود.
این دستگاه به طرز چشمگیری باعث لیفت صورت میشود طوری که در اولین بار استفاده از آن این تغییر کاملا مشهود است و همچنین به شکل کاملاً عمقی پوست صورت را پاکسازی میکند و چین و چروک را از صورت برمی‌دارد.
نکته جالب توجه این است که دستگاه هایفو صرفا برای پوست صورت نیست و برای دیگر نقاط بدن که پوستشان افتاده است مانند شکم خانم ها در زمان بعد از زایمان یا همچنین پشت بازو که پوست شلی دارد استفاده میشود. افرادی که دارای غبغب در زیر چانه هستند نیز میتوانند از این مورد به عنوان یک راه حل برای رهایی از غبغب استفاده کنند.

البته استفاده از این دستگاه به افراد زیر سی سال توصیه نمیشود زیرا پوست در این سن و کمتر در جوان ترین حالت خود است و اصلا نیازی هم به لیفت یا کلاژن سازی ندارد.
یکی از مزیت‌های دیگر دستگاه هایفو احتمال بسیار کم خطا در آن است . وجود مانیتوری است که هر کاری را به صورت تصویری نشان می‌دهد و در نتیجه نگرانی ها را در رابطه با اشتباه انجام دادن کار از بین میبرد.

همانطور که گفته شد دستگاه هایفو در لاین جوانسازی فعال است و شیوه عملکرد آن بر اساس فناوری امواج اولترا سوند یا همان فراصوت است.
این امواج با انرژی که به سطح خاصی از پوست وارد میکنند باعث تحریک و تولید کلاژن می‌شوند. کلاژن همان ماده ای است که پوست را به حالت الاستیکی در میآورد و از افتادن آن جلوگیری میکند.باتوجه به صحبت هایی که گفته شد باید متوجه اهمیت این دستگاه در کلینیک خود و نیاز بازار به آن شده باشید. اما همچنان بسیاری از کلینیک ها قادر به خرید این دستگاه نیستند.

برای مشاهده اطلاعات دستگاه هایفو کلیک کنید

رنت دستگاه هایفو

رنت دستگاه هایفو

از آنجا که این دستگاه با قیمت زیادی در بازار موجود است شاید خریداری آن برای دورانی که ابتدای کارتان باشد کمی هزینه بر و سنگین باشد برای همین تیم میمصا به شما پیشنهاد کرایه دستگاه هایفو را میدهد.
درآمد اجاره دستگاه هایفو بسیار بالاست و همین امر باعث می‌شود که برایتان بصرفه باشد و باعث سود دهی شود.
البته فعلا رنت دستگاه هایفو در تهران انجام می‌شود و در کنار نصب رایگان آن تیم میمصا خدمات آموزش رایگان دستگاه را هم برای شما درنظر گرفته است.

پیشنهاد ما به شما این است که در کنار تجهیزات دیگری که دارید حتما با اجاره دستگاه هایفو از خدمات جوانسازی و کلاژنسازی نیز ورودی بگیرید تا بتوانید اعتبار مرکز زیبایی خود را افزایش دهید و در عین حال درآمدزایی خود را نیز افزایش دهید و صد البته نگران هزینه اجاره آن نیز نباشید زیرا بسیار راحت و سریع علاوه بر اینکه هزینه اجاره را تامین می کنید بلکه سودآوری مناسبی را برای شما خواهد داشت که با چند ماه کرایه دستگاه هایفو می توانید یک دستگاه خریداری کنید .

دستگاه هایفو

اگر مایل هستید که این دستگاه را خریداری کنید میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و بهترین مشاوره را دریافت کنید.
این نکته را هم اضافه میکنم که خرید هر دستگاهی از میمصاطب شامل شرایط اقساط بلند مدت است و همچنین یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش را هم
به دنبال آموزش و نصب رایگان دارد.
همانطور که میدانید آموزش دستگاه بسیار مهم است زیرا هر حرکتی که با هندپیس دستگاه روی بدن یا صورت مراجعه کننده انجام میشود در نتیجه و تاثیر گذاری آن اهمیت دارد.

اما اگر قصد خرید این دستگاه را ندارید میتوانید با اجاره دستگاه هایفو کلینیکتان را مجهز کرده و شاهد جذب مراجعه کنندگان باشید.
رنت دستگاه هایفو برای اوایل فعالیتتان قدمی بسیار منطقی است و شما میتوانید برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید تا با تجربه ای که تیم مهندسان میمصا در این سالها دارند بهترین راهنمایی را در خصوص تجهیز مطب و یا کلینیکتان و همچنین خرید دستگاه‌ها در لاین های مختلف لاغری، جوانسازی و لیزر موهای زاید در اختیارتان قرار دهند.

اما اگر می خواهید دستگاه هایفو رنت کنید باید توجه داشته باشید تا بهترین هایفو را اجاره کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید و درآمدزایی بالایی داشته باشید .

برای اطلاع از بهترین دستگاه هایفو و ویژگی‌های آن مقاله زیر را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *