کاربرد‌های دستگاه آر اف فرکشنال

کاربرد‌های دستگاه آر اف فرکشنال

کاربرد آر اف فرکشنال کدامند؟

اگر شما هم به دنبال زیبایی و جوان سازی پوست خود هستید حتما نام آر اف فرکشنال رو شنیده اید .

و تا حدودی با نحوه کار این دستگاه و تاثیراتی که بروی پوست می گذرد آشنا هستید.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با کاربرد آر اف فرکشنال آشنا کنیم.

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی از جدیدترین و مدرن‌‌ترین دستگاه‌های جوان سازی پوست می باشد که با تکنولوژی امواج رادیو فرکانسی و نفوذ با نیدل به لایه درم و اپی درم ،پوست را به منظور تولید کلاژن و تحریک پوست به ترمیم مجدد و جلوگیری از پیری زود رس ، شل شدگی و افتادگی پوست و از بین بردن چین چروک و جای زخم کمک می کند .

این متدد یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود در این روش سعی شده با حداقل رساندن عوارض پس از آن بیمار بتواند به زنگی روتین خود باز گردد.

جوان سازی با امواج رادیو فرکانسی

امواج رادیو فرکانسی (RF) از این امواج نزدیک به یک قرن است که در زمینه های مختلف پزشکی مانند دندان پزشکی جراحی زنان چشم پزشکی استفاده می شود.

در طی دهه های اخیر پزشکان و محققان متوجه تاثیر این تکنولوژی در زمینه زیبایی پوست و سلامت مو شدند.

در این روش که امواج رادیو فرکانسی با فرکانس پایین به صورت متناوب به لایه های درم و اپی درم وارد می شود.

بدون آسیب رساندن به سطح پوست سبب گرم شدن در عمق پوست و افزایش گردش خون در ناحیه می شوند .

همین امر سبب از بین رفتن چربی های موضعی از طریق سیستم این روش غیر تحاجمی محسوب می شود و به نوعی خود بدن را تحریک می کند .

تا مجددا خود را ترمیم کند این اتفاق باعث می شود تا بدن شروع به تولید کلاژن کند و لیفت و جوانسازی پوست می شود

کاربرد نیدل در آراف فرکشنال

 

کاربرد آر اف جوانسازی

 

نیدل یا سوزن های استرلیزه که در ستون پشت سر هم قرار گرفتن باعث ایجاد زخم های بسیار ریز می شود.

که عمق و مدت زمان نفوذ سوزن ها در پوست نیز قابل تنظم است و توسط اپراتور با توجه به نیاز و جنس پوست زیبا جوی تنظیم می شود.

با نفوذ سوزن‌ها به داخل پوست امواج رادیویی از طریق آن ها به لایه‌های زیرین پوست منتقل شود .

که همین تکنولوژی باعث تاثیر گذاری بیشتر امواج رادیو فرکانسی و تولید کلاژن بیشتر می شود برای انتقال بهتر امواج این سوزن ها از جنس طلا ساخته می شوند و برای هر زیبایی جوی از یک کاتریج شخصی استفاده می شود.

از روش آراف فرکشنال نیدلینگ می توان برای تمامی نواحی بدن چین چروک های صورت محو کردن جای جوش اسکار و ترک ها ناشی از دوران بارداری لیفت و برای بهبود کیفیت پوست استفاده می شود.

این روش تقریبا بدون عارضه بوده و تنها کمی قرمزی و التهاب پوست ناشی از زخم های میکروسکوپی سوزن ها از جمله عوارض این روش میباشد که تنها بعد از چند روز از بین می روند .

جلسات آراف فرکشنال در کمترین زمان انجام می شود و برای هر جلسه 30 الی 45 دقیقه کافی می باشد تعداد جلسات این روش هم بسته به جنس پوست و نیاز زیبا جوی از 1 تا 5 جلسه متغیر می باشد

مهمترین کاربرد های آراف فرکشنال

  • افزایش الاستیسیته پوست

از مهم‌ترین دلایل آراف فرکشنال بالا بردن الاستیسته پوست و افزایش قوام و سفتی پوست است این روش تنها با چند جلسه و بدون نیاز به جراحی لیفتینگ پوست را به همراه دارد و از شلی و افتادگی پوست ناشی از افزایش سن جلو گیری می کند

  • ازبین برد چربی اضافه ناحیه غبغب

یکی از موثر ترین روش ها برای از بین بردن چربی در نواحی گردن و غبغب آراف نیدلینگ فرکشنال است که بسیاری از زیباجویان پس انجام این روش از سفت شدن و لیفت در این نواحی رضایت کامل داشتند و هم چنین در مقایسه با روش های تهاجمی مانند لیپولیزر عوارض بسیار کمتری دارد

  • درمان جای جوش و آکنه

نفوذ سوزن ها در عمق پوست و انتقال انرژی رادیوفرکانسی به لایه اپیدرم و تحریک پوست برای بازسازی خود و تولید کلاژن سبب می شوند تا جای جوش و آکنه از بین برود

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *